prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE

Sinožić, Tamara (2016)
Sveučilište u Rijeci
Medicinski fakultet
Katedra za internu medicinu

Citirajte ovaj rad

Sinožić, T. (2016). UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, Tamara. "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, Tamara. "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, T. (2016). 'UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, citirano: 07.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić T. UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

T. Sinožić, "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.