disertacija
Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj

Biljana Vranković (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Geografski odsjek
Citirajte ovaj rad

Vranković, B. (2017). Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742

Vranković, Biljana. "Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742

Vranković, Biljana. "Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742

Vranković, B. (2017). 'Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742

Vranković B. Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742

B. Vranković, "Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:623742