disertacija
Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:941056

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Komšić, J. (2018). Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

Komšić, Jelena. "Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

Komšić, Jelena. "Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

Komšić, J. (2018). 'Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

Komšić J. Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

J. Komšić, "Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941056

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.