disertacija
Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja

Aleksandra Krampač-Grljušić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Krampač Grljušić, A. (2015). Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816

Krampač Grljušić, Aleksandra. "Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816

Krampač Grljušić, Aleksandra. "Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816

Krampač Grljušić, A. (2015). 'Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816

Krampač Grljušić A. Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816

A. Krampač Grljušić, "Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:448816