doctoral thesis
Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. urn:nbn:hr:217:695091

University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics

Cite this document

Katalenić, A. (2017). Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, A. (2017). 'Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 04 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić A. Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2020 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

A. Katalenić, "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Islandora Bookmark - Please login to use this feature