doctoral thesis
Asymptote and asymptotic behavior - didactic transposition in general secondary education in Croatia

Ana Katalenić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics
Cite this document...

Katalenić, A. (2017). Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, A. (2017). 'Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić A. Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

A. Katalenić, "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091