disertacija
Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj

Ana Katalenić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad...

Katalenić, A. (2017). Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, Ana. "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić, A. (2017). 'Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

Katalenić A. Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091

A. Katalenić, "Asimptota i asimptotsko ponašanje - didaktička transpozicija objekta znanja u gimnazijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:695091