prikaz prve stranice dokumenta Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama
Embargo period 2021-08-28
doctoral thesis
Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama

Žeger, Slavica (2019)
University of Zagreb
Faculty of Kinesiology

Cite this document

Žeger, S. (2019). Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

Žeger, Slavica. "Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

Žeger, Slavica. "Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

Žeger, S. (2019). 'Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, accessed 10 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

Žeger S. Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology; 2019 [cited 2020 July 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

S. Žeger, "Preferencije baby-boom i generacije Y prema suvremenoj tehnologiji i aktivnostima u slobodnom vremenu u četirima europskim državama", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:632683

Islandora Bookmark - Please login to use this feature