prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:502000

University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Tonković Pražić, I. (2018). Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, I. (2018). 'Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić I. Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

I. Tonković Pražić, "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Please login to the repository to save this object to your list.