prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:502000

University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Tonković Pražić, I. (2018). Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, I. (2018). 'Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić I. Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2020 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

I. Tonković Pražić, "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Islandora Bookmark - Please login to use this feature