Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2018. urn:nbn:hr:211:117290
Gamulin, Jasna
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics
Cite this document
Gamulin, J. (2018). Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni (Doctoral thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290
Gamulin, Jasna. "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290
Gamulin, Jasna. "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290
Gamulin, J. (2018). 'Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 18 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290
Gamulin J. Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2024 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290
J. Gamulin, "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290