doctoral thesis
Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova

Davor Širola (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Širola, D. (2017). Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, Davor. "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, Davor. "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, D. (2017). 'Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola D. Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

D. Širola, "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712