doctoral thesis
Sustainability - strategic marketing orientation of successful businesses

Silvije Jerčinović (2019)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Jerčinović, S. (2019). Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, S. (2019). 'Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović S. Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2019 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

S. Jerčinović, "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931