TY - THES ID - ffzg:1012 TI - Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju AU - Kučina Softić, Sandra KW - e-učenje KW - informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) KW - digitalne kompetencije KW - visoko obrazovanje KW - nastavnik KW - poučavanje i učenje KW - e-learning KW - information and communication technologies (ICT) KW - digital competencies KW - higher education KW - teacher KW - teaching and learning PY - 2020/01/16/ UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:543198 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:4780 TI - Approaches to learning in a blended learning environment in higher education AU - Bralić, Antonia KW - blended learning KW - approaches to learning KW - educational videos KW - learning management systems KW - experience with e-learning KW - learner control KW - mixed method research KW - hibridno učenje KW - pristupi učenju KW - obrazovna videa KW - sustav za upravljanje učenjem KW - iskutstvo s e-učenjem KW - kontrola u učenju KW - istraživanje mješovitog tipa PY - 2019/// UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:626895 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:3541 TI - Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja AU - Dobi Barišić, Karolina KW - informacijsko komunikacijska tehnologija KW - TPACK KW - kvazi eksperiment KW - vršnjačka procjena KW - samoprocjena KW - kriterijska procjena KW - učitelj KW - pristup učenju KW - information and communication technologies KW - TPACK KW - quasi experiment KW - peer assessment KW - self assessment KW - criteria assessment KW - teacher KW - approach to learning PY - 2018/07/13/ UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:3392 TI - Uvođenje elemenata računalne igre u online poučavanje sadržaja informatičkih nastavnih predmeta AU - Bernik, Andrija KW - on-line poučavanje KW - informatika KW - gemificirani e-tečaj KW - računalne igre KW - Rad ne sadrži ključne riječi na drugom jeziku. PY - 2017/07/07/ UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:609062 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:405 TI - Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama AU - Babić, Snježana KW - model kompetencije za e-učenje KW - prihvaćanje e-učenja KW - tehnologije za e-učenje KW - hibridno okruženje za učenje KW - visokoškolski nastavnici KW - model of competencies for e-learning KW - acceptance of e-learning KW - e-learning technologies KW - hybrid learning environment KW - higher education teachers PY - 2016/05/11/ UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:360 TI - Development of an ePortfolio System Success Mode AU - Balaban, Igor KW - Eportfolio KW - Information system success KW - DeLone&Mclean model KW - Instrument KW - Lifelong learning KW - Model KW - PLS KW - SEM KW - Cjeloživotno učenje KW - DeLone&Mclean model KW - Eportfolio KW - Instrumen tModel KW - PLS KW - SEM KW - Uspješnost informacijskog sustava PY - 2011/04/01/ UR - https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807791 DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -