prikaz prve stranice dokumenta Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:480852

Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rudić, L. (2022). Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, Lidija. "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, Lidija. "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, L. (2022). 'Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić L. Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

L. Rudić, "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.