prikaz prve stranice dokumenta Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji
Rad nije dostupan
disertacija
Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji
doktorski rad
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2012. urn:nbn:hr:188:496566

Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za filozofiju

Citirajte ovaj rad

Jakopović, Ž. (2012). Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Jakopović, Željko. "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Jakopović, Željko. "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Jakopović, Ž. (2012). 'Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Jakopović Ž. Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2012 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Ž. Jakopović, "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.