prikaz prve stranice dokumenta Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
Rad nije dostupan
disertacija
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
doktorska disertacija

Gredičak, Tatjana (2010)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gredičak, T. (2010). Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

Gredičak, T. (2010). 'Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 05.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

Gredičak T. Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010 [pristupljeno 05.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

T. Gredičak, "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.