disertacija
Hipermedijalne metode u marketingu
doktorska disertacija
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1998. urn:nbn:hr:188:592178

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Čapko, Z. (1998). Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Čapko, Zvonko. "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1998. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Čapko, Zvonko. "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1998. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Čapko, Z. (1998). 'Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Čapko Z. Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 1998 [pristupljeno 29.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Z. Čapko, "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 1998. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.