prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
Rad nije dostupan
disertacija
Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
doktorska disertacija
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. urn:nbn:hr:188:118162

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mogorović, M. (2009). Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, M. (2009). 'Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović M. Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2009 [pristupljeno 07.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

M. Mogorović, "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.