prikaz prve stranice dokumenta Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja
Rad nije dostupan
disertacija
Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja
(doktorska disertacija)
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1983. urn:nbn:hr:188:235991

Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Lavrnja, I. (1983). Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija) (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

Lavrnja, Ilija. "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1983. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

Lavrnja, Ilija. "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1983. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

Lavrnja, I. (1983). 'Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 04.02.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

Lavrnja I. Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija) [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 1983 [pristupljeno 04.02.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

I. Lavrnja, "Položaj učenika kao subjekta u odgojno-obrazovnom procesu na razini srednjeg usmjerenog obrazovanja : (doktorska disertacija)", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 1983. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:235991

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.