disertacija
Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine

Rona Bušljeta (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
Citirajte ovaj rad...

Bušljeta, R. (2012). Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, R. (2012). 'Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 18.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta R. Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2012 [pristupljeno 18.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

R. Bušljeta, "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958