Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258