disertacija
Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. urn:nbn:hr:191:912837

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Laškarin, M. (2015). Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

Laškarin, Marina. "Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

Laškarin, Marina. "Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

Laškarin, M. (2015). 'Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

Laškarin M. Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

M. Laškarin, "Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa Loyalty", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:912837

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.