disertacija
Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. urn:nbn:hr:211:122485

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Zlatović, M. (2011). Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, M. (2011). 'Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović M. Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja [Disertacija]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 11.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

M. Zlatović, "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.