disertacija
Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:186:181992

Družinec, Vlatka
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Družinec, V. (2021). Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

Družinec, Vlatka. "Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

Družinec, Vlatka. "Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

Družinec, V. (2021). 'Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

Družinec V. Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

V. Družinec, "Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:181992

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.