Rad nije dostupan
magistarski rad
Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima

Jasmina Magdić (2011)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zavod za telekomunikacije
Citirajte ovaj rad

Magdić, J. (2011). Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima (Magistarski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078

Magdić, Jasmina. "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078

Magdić, Jasmina. "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078

Magdić, J. (2011). 'Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078

Magdić J. Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2011 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078

J. Magdić, "Model uvođenja sustava za upravljanje odnosima s kupcima", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:356078