prikaz prve stranice dokumenta Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja
Rad nije dostupan
magistarski rad
Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. urn:nbn:hr:168:632137

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zavod za primijenjeno računarstvo

Citirajte ovaj rad

Prišćan, S. (2002). Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja (Magistarski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, S. (2002). 'Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan S. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2002 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

S. Prišćan, "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2002. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.