Rad nije dostupan
magistarski rad
Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja

Sonja Prišćan (2002)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zavod za primijenjeno računarstvo
Citirajte ovaj rad...

Prišćan, S. (2002). Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja (Magistarski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, Sonja. "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan, S. (2002). 'Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

Prišćan S. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2002 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137

S. Prišćan, "Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2002. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:632137