prikaz prve stranice dokumenta Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors
Rad nije dostupan
disertacija
Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2009. urn:nbn:hr:168:735764

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zavod za telekomunikacije

Citirajte ovaj rad

Sokele, M. (2009). Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

Sokele, Mladen. "Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

Sokele, Mladen. "Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

Sokele, M. (2009). 'Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

Sokele M. Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2009 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

M. Sokele, "Analytical Method for Forecasting of Telecommunications Service Life-Cycle Quantitative Factors", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:735764

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.