disertacija
Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:158:379942

Capurso, Silva
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Capurso, S. (2023). Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

Capurso, Silva. "Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

Capurso, Silva. "Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

Capurso, S. (2023). 'Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

Capurso S. Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

S. Capurso, "Percepcija reklama za pivo i teorija planiranog ponašanja u objašnjenju pojave pijenja u adolescenata", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:379942

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.