disertacija
Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:348081

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Martina, F. (2024). Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

Martina, Ferenčić. "Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

Martina, Ferenčić. "Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

Martina, F. (2024). 'Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

Martina F. Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

F. Martina, "Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:348081

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.