disertacija
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kos Kavran, A. (2020). Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, A. (2020). 'Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran A. Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

A. Kos Kavran, "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.