disertacija
Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske

Ivan Kelić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Podaci o radu
NaslovPotencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske
AutorIvan Kelić
Voditelj/MentorDrago Ružić
Sažetak rada
Disertacija daje sustavni i sveobuhvatni pregled i analizu postojećeg stanja korištenja tehnika i alata elektroničkog marketinga u mobilnom okruženju s ciljem utvrđivanja relevantnih strateških opcija kojima se može ostvariti rast turističke djelatnosti. Istraživanjem su definirane komponente mobilnog marketinga ključne za rast i razvoj hrvatskog turizma te je predložen model standardizacije turističkih mobilnih aplikacija i implementiranih funkcionalnosti prema važnosti. Popis kompozicije rada prema glavnim poglavljima: 1. UVODNE NAPOMENE (Glavna i pomoćne hipoteze doktorske disertacije) 2. MARKETING U TURISTIČKOM UGOSTITELJSTVU 3. STRATEŠKE ODREDNICE INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U TURIZMU 4. KOMPARATIVNE PREDNOSTI SUVREMENE TEHNOLOGIJE S NAGLASKOM NA MOBILNI MARKETING KAO POTPORA TURISTIČKOJ DJELATNOSTI 5. OPIS ISTRAŽIVANJA I REZULTATI ISTRAŽIVANJA 6. RASPRAVA - PRIJEDLOG KONCEPTA MODELA MOBILNOG MARKETINGA TEMELJEM REZULTATA ISTRAŽIVANJA 7. ZAKLJUČAK
Ključne riječiturizam turizam Republike Hrvatske elektronički marketing mobilni marketing informacijsko-komunikacijska tehnologija
Naslov na drugom jeziku (engleski)POTENTIAL OF MOBILE MARKETING IN CROATIAN TOURISM
Povjerenstvo za obranuAntun Biloš (predsjednik povjerenstva)
Drago Ružić (član povjerenstva)
Kristina Brščić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
UDK338.48
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjposlijediplomski doktorski
Naziv studijskog programaManagement
Akademski / stručni nazivdoktor/doktorica znanosti, područje društvenih znanosti, polje ekonomija
Kratica akademskog / stručnog nazivadr.sc.
Vrsta radadisertacija
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The dissertation provides a systematic and comprehensive overview and analysis of the current situation in using techniques and tools of electronic marketing in mobile environment in order to establish relevant strategic options aimed at achieving growth of tourism. By researching the current situation was analysed and components of mobile. The analysis led to a standardisation model of tourism mobile applications and implemented functionalities ranked according to their importance. Abstract a brief content: 1. INTRODUCTORY REMARKS (Main and auxiliary hypotheses doctoral dissertation) 2. MARKETING IN TOURISM HOSPITALITY 3. STRATEGIC GUIDELINES OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 4. COMPARATIVE ADVANTAGES OF MODERN TECHNOLOGY FOCUS ON MOBILE MARKETING AS SUPPORT TOURISM ACTIVITIES 5. DESCRIPTION OF RESEARCH AND RESEARCH RESULTS 6. DISCUSSION - PROPOSAL CONCEPT MODEL OF MOBILE MARKETING RESEARCH RESULTS 7. CONCLUSION
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tourism tourism of the Republic of Croatia electronic marketing mobile marketing information and communication technology
Verzijaobranjena verzija
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
PohranioGordana Kradijan