Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju

Renata Deželjin (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Deželjin, R. (2019). Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, Renata. "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, Renata. "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, R. (2019). 'Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin R. Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 08.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

R. Deželjin, "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.