Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:554152
Maloča, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Maloča, I. (2017). Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152
Maloča, Ivan. "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152
Maloča, Ivan. "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152
Maloča, I. (2017). 'Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152
Maloča I. Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 28.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152
I. Maloča, "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152