pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:5356,dissertation,"MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA","Dobrić, Žarko",,,,,,,, efzg:8316,dissertation,"Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje","Rubik, Andrea",,,,,,,, efst:4037,dissertation,"ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI","Rakušić Cvrtak, Katja",,,,,,,, efzg:2673,dissertation,"Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu","Vidić, Gabrijela",,,,,,,, unizd:2031,dissertation,"Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama","Bakija, Vinko",,,,,,,, efzg:321,dissertation,"Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi","Blažević, Zrinka",,,,,,,,