@phdthesis{efst:5356, author = {{Dobrić, Žarko}}, title = {{MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA}}, } @phdthesis{efzg:8316, author = {{Rubik, Andrea}}, title = {{Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje}}, } @phdthesis{efst:4037, author = {{Rakušić Cvrtak, Katja}}, title = {{ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI}}, } @phdthesis{efzg:2673, author = {{Vidić, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu}}, } @phdthesis{unizd:2031, author = {{Bakija, Vinko}}, title = {{Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama}}, } @phdthesis{efzg:321, author = {{Blažević, Zrinka}}, title = {{Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi}}, }