TY - THES ID - efst:5279 TI - IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA AU - Smajo, Jure DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4793 TI - UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA AU - Antičić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4507 TI - ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE AU - Martić Kuran, Linda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1884 TI - Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva AU - Perkušić Malkoč, Danijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1925 TI - Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila AU - Tonković Pražić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1779 TI - Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije AU - Perić, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1880 TI - Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje AU - Jelčić, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -