@phdthesis{efos:5437, author = {{Lacković, Ivana}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @phdthesis{efzg:10323, author = {{Pušić, Ana}}, title = {{Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z}}, } @phdthesis{efos:3967, author = {{Marušić, Tajana}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U OKRUŽENJU DRUŠTVENIH MEDIJA}}, } @phdthesis{efos:3333, author = {{Pucar, Marin}}, title = {{STRATEGIJE UPRAVLJANJA I ŠIRENJA MARKE PROIZVODA U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI}}, } @phdthesis{efos:3289, author = {{Šmit, Marija}}, title = {{Djeca u okruženju digitalnog marketinga}}, } @phdthesis{efos:3326, author = {{Ostojić, Martina}}, title = {{BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOŠKOLSKIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA}}, } @phdthesis{efos:3097, author = {{Deželjin, Renata}}, title = {{Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju}}, } @phdthesis{efos:2734, author = {{Stilin, Žarko}}, title = {{Politički marketing u digitalnom okruženju}}, } @phdthesis{efos:2733, author = {{Mihanović, Ante}}, title = {{Strateški pravci razvoja ljekarništva u Republici Hrvatskoj}}, }