doctoral thesis
Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
Zadar: University of Zadar, 2017. urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra
University of Zadar

Cite this document

Ljevak, P. (2017). Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, P. (2017). 'Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža', Doctoral thesis, University of Zadar, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak P. Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža [Doctoral thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

P. Ljevak, "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža", Doctoral thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Islandora Bookmark - Please login to use this feature