prikaz prve stranice dokumenta Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:480852

University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Rudić, L. (2022). Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, Lidija. "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, Lidija. "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić, L. (2022). 'Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Rudić L. Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

L. Rudić, "Uloga konstruktivističkog učenja, nastavničke interakcije i samoučinkovitosti u dosadi na nastavi kod učenika osnovnog obrazovanja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:480852

Please login to the repository to save this object to your list.