University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Amidžić, D. (1991). Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, D. (1991). 'Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić D. Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 1991 [cited 2023 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
D. Amidžić, "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 1991. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287