doctoral thesis
Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja
Zagreb: University of Zagreb, School of Dental Medicine, 2021. urn:nbn:hr:127:380813

Gikić, Marijana
University of Zagreb
School of Dental Medicine
Department of Removable Prosthodontics

Cite this document

Gikić, M. (2021). Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

Gikić, Marijana. "Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Dental Medicine, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

Gikić, Marijana. "Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Dental Medicine, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

Gikić, M. (2021). 'Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja', Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Dental Medicine, accessed 26 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

Gikić M. Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, School of Dental Medicine; 2021 [cited 2021 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

M. Gikić, "Usporedba učinkovitosti edukacijske intervencije s kinezioterapijom i stabilizacijske udlage u liječenju temporomandibularnih poremećaja", Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Dental Medicine, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:380813

Islandora Bookmark - Please login to use this feature