University of Split University of Split, Faculty of science
Cite this document
Purković, D. (2016). Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495
Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495
Purković, Damir. "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495
Purković, D. (2016). 'Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture', Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, accessed 30 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495
Purković D. Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture [Doctoral thesis]. Split: University of Split, University of Split, Faculty of science; 2016 [cited 2023 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495
D. Purković, "Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave Tehničke kulture", Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:199495