doctoral thesis
Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. urn:nbn:hr:217:602523

University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Chemistry

Cite this document

Tomić, A. (2015). Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

Tomić, Antonija. "Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

Tomić, Antonija. "Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

Tomić, A. (2015). 'Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

Tomić A. Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2015 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

A. Tomić, "Primjena računalnih pristupa različitih stupnjeva složenosti u svrhu razumijevanja strukture, dinamike i aktivnosti ljudske dipeptidil-peptidaze III", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:602523

Islandora Bookmark - Please login to use this feature