Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. urn:nbn:hr:151:114775
Živoder, Dubravka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek Department of Bioeconomics and Rural Development
Cite this document
Živoder, D. (2022). Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775
Živoder, Dubravka. "Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775
Živoder, Dubravka. "Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775
Živoder, D. (2022). 'Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 22 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775
Živoder D. Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2022 [cited 2025 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775
D. Živoder, "Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:114775