doctoral thesis
Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2022. urn:nbn:hr:117:488254

University of Zagreb
Faculty of Kinesiology

Cite this document

Šunda, M. (2022). Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, Mirela. "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, Mirela. "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda, M. (2022). 'Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, accessed 25 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Šunda M. Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology; 2022 [cited 2024 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

M. Šunda, "Utjecaj učenja na daljinu i unaprjeđenja tjelesne pismenosti na promjene stanja fitnesa i tjelesne aktivnosti adolescenata", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Kinesiology, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:488254

Please login to the repository to save this object to your list.