doctoral thesis
Reception of Didactical-methodical Innovations in Croatian History Textbooks for Gymnasiums from Year 2003 to 200

Rona Bušljeta (2012)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Cite this document

Bušljeta, R. (2012). Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Doctoral thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Doctoral thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, R. (2012). 'Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine', Doctoral thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 14 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta R. Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2012 [cited 2019 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

R. Bušljeta, "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine", Doctoral thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958