prikaz prve stranice dokumenta Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. urn:nbn:hr:191:733258

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Please login to the repository to save this object to your list.