University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258
M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258