doctoral thesis
Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2011. urn:nbn:hr:211:122485

University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Theoretical and Applied Foundations of Information Sciences

Cite this document

Zlatović, M. (2011). Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović, M. (2011). 'Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 27 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Zlatović M. Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2011 [cited 2022 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

M. Zlatović, "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485

Please login to the repository to save this object to your list.