doctoral thesis
The influence of peer and self-assessment on future teachers' appoach to learning and use of informaion and communication technology

Karolina Dobi Barišić (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document

Dobi Barišić, K. (2018). Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, K. (2018). 'Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 14 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić K. Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2019 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

K. Dobi Barišić, "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006