Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:214090
Severović, Kornelija
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics
Cite this document
Severović, K. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga (Doctoral thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, K. (2013). 'Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 11 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović K. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2024 September 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
K. Severović, "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090