doctoral thesis
School bonding as protective factor in development of risk behaviours

Darko Roviš (2015)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Roviš, D. (2015). Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, D. (2015). 'Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš D. Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2015 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

D. Roviš, "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836